fbpx

ЦИА основала „Билд“са седам милиона долара

0
(0)

Још пре две године је др Андреас фон Билов, бивши немачки министар за науку и технологију и публициста који доводи у питање званичне истине, „пустио мачку из џака“ својом изјавом да је лист „Билд“ основала америчка тајна служба ЦИА са седам милиона долара и да је то „потпуно позната ствар у САД“. Овај бивши члан парламентарне комисије за контролу рада тајних служби ових дана је поновио ту своју тезу на конгресу швајцарског Алпен-парламента, тврдећи да је „свеједно да ли немачки канцелар долази из ЦДУ-а или СПД-а – он влада уз помоћ „Билда“ и телевизије“!

То другим речима значи да је забрањена свака критика америчке политике освајања света или политике Израела. Ове смернице се могу наћи чак и на сајту Шпрингер-Ферлага, које су после напада 11. септембра 2001. године проширене делом о „подршци Трансатлантској алијанси“.

Сви су контролисани

Билов није једини који зна за везу ЦИА-Билд, јер исте тезе заступају и Удо Улфкоте, дугогодишњи новинар франкфуртског ФАЦ-а и аутор бестселера „Купљени новинари“, као и Јан ван Хелзинг, аутор књиге „Политички некоректно“, у којој пише о партијским медијима и о томе да у Атлантик-Брике или у Немачком друштву за спољну политику (ДГАП), заједно седе политичари Зелених са демохришћанима и СПД-ом, као и уредници водећих немачких листова.

Новинари који се усуде да погазе овај кодекс или доведу у сумњу официјелне верзије одређених догађаја, као што је рецимо удар на Светски трговински центар, проглашавају се „теоретичарима завере“ и осуђују на „професионално самоубиство“, каже Билов.

На Западу и у Немачкој отуда не постоји независна штампа, тврди он, додајући да то што „истини може да се уђе у траг још једино преко интернета, што није никаква утеха“.

Портал Инфокоп је поново актуелизовао тврдње овог публицисте у контексту једностраног извештавања „Билда“ о Русији, као и о трагедији авиона Џерманвингса, када је овај таблоид испрозиван да се није држао новинарских и моралних стандарда, због чега су многи власници киоска и бензинских пумпи у Немачкој одлучили да га бојкотују.

То да је „Билд“ тренутно испуњен текстовима против Русије да би читаоце приволео на велики рат у Европи, никога не чуди ако се погледа у каквим се лобијима и тајним ложама налазе уредници и топ-новинари овог листа, преноси Инфокоп. Тако је главни уредник Кај Дикман члан управног одбора Атлантик-Брике, елитног удружења које има утицај на политичка дешавања у Немачкој, а притом је веома блиско ЦИА. Бивши шеф тог удружења, Аренд Еткер, још 2002. године је рекао да „Америком влада 200 породица са којима треба имати добре контакте“.

Б. Божин – Вести

фото: Телеграф

Да ли је овај текст користан?

Кликните на звезду и оцените!

Ако вам је текст користан...

Поделите га са пријатељима!

Актуелно

Индустријска производња Немачке забележила највећи пад од рецесије 2009.

0 (0) Индустријска производња у Немачкој забележила је у децембру 2019. године највећи пад од …

Мађарска од Немачке купује 44 Леопард тенка и 24 самоходне хаубице ПзХ-2000 за пола милијарде евра

0 (0) Мађарска ће ове године наставити са обимним програмом модернизације својих оружаних снага у …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *