Блиски Исток

Турска угасила више од 130 медијских кућа

Турске власти објавиле су да су затвориле 131 медијску кућу у наставку чистки након неуспелог пуча 15. јула. Три новинске агенције, 16 ТВ канала, 23 радио станице, 45 новина, 15 магазина и 29 издавача ће бити затворени.

Једна од њих је Земан, некада највеће турске новине које су у марту стављене под државну контролу. Издат је налог за хапшење 47 чланова редакције. Читаоци Земана су углавном били присталице Гулена који су престали да купују новине након што је држава преузела лист, што је довело до непрофитабилности, пише Би-Би-Си.

Многи од угашених медија се повезују с Фетулахом Гуленом за кога влада тврди да стоји иза неуспешног пуча.

Већином су у питању мали локални медији, али на удару је и неколико националних кућа.

Неки од угашених медија

Цихан, некада највећа туска новинска агенција
Националне новине: Заман и издање на енглеском Тодаy’с Заман, опозициони дневник Тараф, Бугун, Меyдан -који је повезиван с Гуленовим покретом
ТВ станице: Каналтурк, Саманyолу, Саманyолу Неwс, Бугун ТВ, Yумурцак (дечији канал)
Радио станице: Актуел, Бурц, Дунyа
Периодика: Аксиyон, Сизинти, Нокта

ББЦ,Блиц

Оцените текст

0 / 5

Your page rank:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Back to top button

Детектовали смо Адблокер!

Поштовани, рекламе су једини начин финансирања нашег сајта те вас молимо да угасите адблокер на нашем сајту како би нам тако помогли да наставимо да објављујемо још боље и квалитетније вести без цензуре и длаке на језику. Хвала на разумевању!