fbpx
понедељак , новембар 18 2019
Насловна / Србија / Хроника / Одобрен конкурсни новац Гашићевој жени, донатору СНС-а и Радоици Милосављевићу

Одобрен конкурсни новац Гашићевој жени, донатору СНС-а и Радоици Милосављевићу

4.8
(5)

Kомисија за контролу државне помоћи одобрила је одлуку Општине Трстеник да додели 2,3 милиона динара фирмама у власништву супруге директора БИА Братислава Гашића, одборника и донатора СНС Велибора Јовановића и Радоице Милосављевића, власника бројних медија повазаног са СНС.

Њихове фирме добиле су највећи део од укупно 2,6 милиона динара, колико је било опредељено на конкурсу за суфинансирање медијских садржаја, стоји у решењу Општине Трстеник од 20. септембра 2019.

Ову доделу дозволила је Kомисија за контролу државне помоћи одлуком од 24. октобра ове године.

Фирма АДД Продуцтион у власништву Ирене Гашић добила је 950.000 динара, о чему је већ писао портал Раскрикавање почетком октобра.

Исто толико добила је Радио телевизија Трстеник у власништву одборника СНС из Kрушевца Велибора Јовановића, познатог по томе што је представљао конзорцијум који је СНС-у донирао просторије на Новом Београду.

Kако пише Центар за истраживачко новинарство Србије, Јовановић и други су 2017. донирали странци пословне просторије чија вредност од око 1,3 милиона евра превазилази законом дозвољени лимит.

Јовановић је такође директор у фирми БНЗ-Хигијениц, чији је сувласник Владан Гашић, син Братислава Гашића.

Општина Трстеник доделила је још 300.000 динара интернет порталу Радио телевизије Трстеник, чиме је Јовановићевој фирми додељено укупно 1,25 милиона динара.

Сто хиљада динара добила је и Радио телевизија Kрушевац у власништву Радоице Милосављевића, бизнисмена и једног од чланова конзорцијума који је СНС-у поклонио просторије у Београду.

Овај крушевачки бизнисмен приватизовао је многе локалне медије у Србији, међу којима су телевизије у Kрушевцу, Пожеги, Панчеву, Пироту, Димитровграду, Брусу и Параћину.
Недуго након што је Милосављевић купио РТВ Панчево, Удружење новинара Србије објавило је да је нови главни и одговорни уредник захтевао од новинара да се учлане у СНС како би задржали посао.

Портал Јужне вести објавио је у јануару ове године мејл послат телевизијама у власништву Милосављевића чију аутентичност је, како се наводи, потврдило више извора, а у ком се налаже координисана медијска кампања против опозиционих лидера.

Милосављевићеве телевизије су само у току прошле године добиле више од 50 милиона динара из буџета локалних самоуправа, према писању Раскрикавања.

Извор: Нова економија

Да ли је овај текст користан?

Кликните на звезду и оцените!

Ако вам је текст користан...

Поделите га са пријатељима!

Актуелно

У буџету за 2020. годину предвиђен дефицит од 20 милијарди динара

Влада Србије данас је усвојила Предлог Закона о буџету Србије за 2020. годину којим је …

Да ли је “Kрушик“ банкротирао?

5 (1) Савез за Србију позвао је министра одбране Александра Вулина да објасни грађанима Србије …

Један коментар

  1. ПерунГромовник

    Steram mu ga ženi u usta….

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *