fbpx
Насловна / Свет / Russia Today међу прва три најгледанија ТВ канала у Великој Британији

Russia Today међу прва три најгледанија ТВ канала у Великој Британији

Москва – На крају трећег тромесечја 2012. руски ТВ канал Russia Today (RT), који емитује програм на енглеском језику, заузео је треће место по гледаности на листи информативних канала Уједињеног Краљевства. Испред руског канала су само BBC News и Sky News. Ове податке објавио је BARB – британска компанија за мерење аудиторијума (Broadcasters Audience Research Board).

Према подацима BARB-а, канал Russia Today у Енглеској свакодневно гледа 555 хиљада људи старијих од 4 године. Месечно број гледалаца RT премашује 1,3 милиона, а за једно тромесечје тај број износи 2,5 милиона. Тако је каналу Russia Today пошло за руком да престигне остале међународне ТВ канале који емитују програм у Великој Британији. Russia Today има двоструко већи аудиторијум од канала Euronews, и три пута већи од америчког канала Fox News. По броју гледалаца за руским ТВ каналом заостаје и катарска Al Jazeera English.

На руском каналу истичу да би бројке гледаности у Енглеској биле још веће када би BARB узимао у обзир податке у хотелима. Међутим, у хотелима се не врше мерења гледаности.

BARB је први пут у јуну ове године укључио руску телевизију у своје извештаје.

„Улазак у национални британски систем рангирања већ сам по себи представља успех за сваки канал који емитује програм на енглеском језику на територији Уједињеног Краљевства“, рекла је за „Известијe“ Маргарита Симоњан, главна уредница канала Russia Today. „А нама је поврх тога пошло за руком и да одмах заузмемо чврсту позицију међу три најпопуларнија канала у Великој Британији и претекнемо све међународне информативне канале чију гледаност мери BARB.

Кад бисте само видели каква писма добијамо из Британије. Они су запањени чињеницом да од нас сазнају за многа догађања у Британији која никада не би видели на својим уобичајеним каналима. Зато нас и гледају. Али ми се ни случајно нећемо опустити после оваквог успеха. Сада имамо још тежи задатак: да задржимо једну од водећих позиција.“

Подаци БАРБ-а подударају се са подацима агенције Kantar Medija која је проучила аудиторијум канала Russia Today у Великој Британији. Агенција је спровела независно истраживање у оквиру кога је интервјуисала ТВ гледаоце.

Према добијеним подацима, RT је по гледаности у Британији претекао остале међународне информативне канале: амерички Bloomberg, немачки Deutsche Welle, француски France 24, кинески CCTV и ирански Press TV.

 

Руска Реч

Да ли је овај текст користан?

Кликните на звезду и оцените!

Нико још није гласао. Будите први!

Ако вам је текст користан...

Поделите га са пријатељима!

Актуелно

Отворено писмо највећим контролисаним медијима поводом бојкота избора

5 (6) Иницијатива Не давимо Београд упутила је данас отворено писмо главним и одговорним уредницима …

Цвијетин Миливојевић: О српском вишестраначју, детету, мајци и крокодилу

4.7 (13) Неће Врховник изаћи у сусрет већини захтева опозиције, барем не оним који би …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *